wtorek, 22 lipca 2008

i jeszcze z wieczornej pizzy










Zdjęcia autorstwa Kuby

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szkoda, że już się skończył ten obóz;(
Ale - jakby nie było - zdjęcia mamy fajne (dzięki zwariowanym fotografom obozowym:D)
Edyta:)

Anonimowy pisze...

A wielu fotografów nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa ;p

Anonimowy pisze...

i dobrze bo tacy biedni ludzie jak ja ktorzy nie wzieli ze soba aparatu czekaja na kazda jedna fotke. gorace pozdrowienia
Klaudia

Kasia pisze...

dzięki, Kuba;) a już się zastanawiałam, któż to tak anonimowo zamieszcza foty:D

Mod pisze...

hm... foty zamieszczam JA (Skiba znaczy) a te po prostu są z aparatu Kuby. Natomiast moje są podpisywane - a przynajmniej staram się. Nie wiem czyje są wspomnienia nr 2 (stawiam na Rudą) :)

Anonimowy pisze...

I dobrze pani stawia. (Może warto zagrać w totolotka???)

Unesco English Camp Toruń 2008 pisze...

Co ty Jacuś, ja mam strasznego pecha jeśli chodzi o konkursy. Ważne, że co do ludzi szczęście :*