niedziela, 21 września 2008

Natalii wspomnienie z wakacji (wizyta Mikołajów i zlot obozu)

Witam, witam, witam :) Oto kilka zdjęć zrobionych moim telefonem (przepraszam za jakość).


Ja i Mikołaj na moście koło Galerii Bałtyckiej w Gdańsku :)




Ja i Mikołaje przy rzeźbach z piasku w dniu szaleństwa w aquaparku... to był jeden z fajniejszych dni w moim życiu! :)





Mini pizza Tomka za 11 zł :) a ta ręka to ręka Anny




Takiej obstawy to można mi pozazdrościć...


Ania i jedna ósma Tomka... nie wiem skąd mam to zdjęcie na telefonie, ale skoro mam to wstawię :)




A tu Ruda z piwem :)


I jeszcze zdjęcia z obozu bo nie miałam okazji ich publikować... chociaż może któreś znalazło się wcześniej na naszej klasie.

Zgon homeroomu Jay'a :P



Tomek kontempluje ;-)


W Koronowie...


A teraz zdradzę, że wkradłam się pewnego dnia na strych naszego internatu... i to nie sama, ale nie będę wkopywać innych, np. Tomka, który na pewno nie chciałby, żeby na niego donieść, że był tam ze mną :P


Za jakiś tydzień dodam jeszcze kilka zdjęć, żeby blog nie umarł... Pozdrawiam Wszystkich ciepło!

Natalia

1 komentarz:

Kasia pisze...

rzeźby na piasku też widziałam ócz mych piwnym błękitem;) oto dowód: http://picasaweb.google.pl/kasiak74/GdaSkKoniecLata2008#5237035219697681522 i okolice;)