poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Wakacje pani Ani :)


   Mówiłam, że jak tylko wrócę będę szaleć na blogu :P

  Ja i moja najlepsza przyjaciółka - notabene też Anna  - a gdzieś tam jeszcze jej prezent (też misiek)


 Nasza ekipa wyjazdowa, chociaż nie wszyscy są na zdjęciu :)


  Byliśmy także w Ustroniu Morskim....


 ... a także w Kołobrzegu  - strasznie lało :/ 

  Indiańska Wioska  - Kołobrzeg 


  a tak bywa jak się nie śpi 3 dni i 3 noce z rzędu - trzeba odespać jak tylko będzie wole łóżko :P

 Dziwnów


  a to mój ulubiony motyw do fotografowania  - KOZY :D




   Sarbionowo 


   adoptowałam też inne dzieci bo jakoś tak mi się tęskinło bez tego ciągłego wrzasku i narzekania :)



   Made by Ana 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hahaha o jaki Przemuś zamulony :P

Anonimowy pisze...

Przemek! Ty weź ten Rutinoscorbin, bo coś niewyraźny jesteś xD
A co do lodów, to proszę o tani wymiar kary, który nie nadwyręży zbyt mojego budżetu, ok???

Anonimowy pisze...

troche zenada